DOLAR'IN ARTIŞINA GÜZELLEME



Geçen seneden bir yazı. Değişen ne? Hiçbir şey!!!

Dölarlarımı bozdurdum;
1. Bana kahvaltı ısmarladılar. Bunun için Bingöl'e gitmem gerekti ama beleş kahvaltı varsa giderim. Çünkü (beleş) kahvaltıya bayılırım.
2. Bir hafta boyunca bedava ekmek aldım. (Günde 1-2 dilim yesem de bedava ekmek baldan tatlıtuğ)
3. Balıkçı %10 indirim yaptı. (En ucuz balık 15 TL ve indirimim 1.5 TL ama olsun.)
4. Makbuzu götürüp dürümü de götürdüm. (Tavuk döner dürümü Antep'te yemediysen boşa yaşamışsın)
5. Bekar halimle bende bile 3 tane kahve takımı var ama bozdurdum dolarlarımı kaptım bir tane daha
6. Kelim ve olan saçlarımı da kendim traş ediyorum. Ancak duyunca beleş saç traşını, bozdurdum dolarları; Iğdır'a bir otobüs bileti kaptım. Sonra ver elini skisorhand berberi.
7. Evlenmeyi düşünürsem eğer, tasavvuf müziği grubunun ücretsiz sahne alacağı bir düğünüm olacak. Grubun gidiş-dönüş uçak biletleri ve diğer masraflarını bozdurduğum dölarlardan karşılayacağım tabii ki cınım.
8. Üniversite amfi tiyatrosuna ismimi vermek istedim ama benim beşyüzbin oyrom yoktu. Beşyüzbin dölar bozdurdum. İsmimi veremedim ama başka bir şey vermiş oldum.
9. Mezarım yok ama mezar taşım bedavaya geldi. Ben öldükten sonra o taşı ben almayacaktım ama kalanlara kıyağım oldu.

Kazandıklarımı daha yazabilirim ama imrenirsiniz diye yazmıyorum.

Bir milyon dölarımı 5 Aralık'ta bozdurdum. Bugün itibariyle dörtyüzonbin TL içerideyim ama olsun aldığım hediye ve beleşler yeter de artar bile. Artan benzin, elektrik, gıda vs. vs. vs.
fiyatları sayesinde cebimden çıkanlar mı? O kadarcık da fedakarlığım olsun canım ya.


Sevgiyle 19

✅ Bu içerik Kişisel Blog – Hayatı (G)özlemek tarafından hazırlanmıştır. Kullanmak ve/veya kopyalamak isterseniz serbestsiniz. Helaldir yani 😉👌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.