HALLERİMİZ



Bu yazıyı Dalgalı Mutedil bir hal olarak mı yoksa (Ah)kâm olarak mı paylaşsam bilemedim. Baktım bu haller de bir (g)özlem içeriyor. O zaman dedim ki burada paylaşayım.

İsmin halleri gibi yaşamaktır hayat "...sen" dediğinle. Hayat(ımız):

YALIN HALİ gibidir; sadece sen ve benim olduğum.
Sadece biz olduğumuz, olabildiğimiz EKSİZ. Kimsenin giremediği aramıza, saatler, günler boyu doya doya konuşabildiğimiz, koklaşabildiğimiz; kısacası değebildiğimiz.

-E HALİ gibidir; YÖNELME yaşadığım, pervane gibi ışığına yöneldiğim, tıpkı senin gibi, yanacağımı bilsem bile korkmadan çekinmeden '...sen' dedirten.

-İ HALİ'dir tüm gerçeklerimi bildiğin BELİRTME gereği dost olabildiğim, olabileceğine inandığım.

-DE HALİ'dir beni mutlu eden; benim sende, senin bende BULUNMA halini betimleyen, hissettiren tüm yaşadığımız ve yaşanması olası an(ı)lar.

-DEN HALİ gibi olduğunda ise aklım(ız)ın köşesinden hiç eksik olmayan ve hep yaşattığımız birbirimize AYRILMA/ÇIKMA halidir; ardını, arkasını hiç bilemediğimiz ve hiç bilemeyeceğimiz şimdiden; senden (vaz)geç(e)mem demedikçe.

Her HÂLİ ile güzel hayat...

Sevgiyle 19

✅ Bu içerik Kişisel Blog – Hayatı (G)özlemek tarafından hazırlanmıştır. Kullanmak ve/veya kopyalamak isterseniz serbestsiniz. Helaldir yani 😉👌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.